Kontakt med kommunen
Du kanske har frågor
eller vill veta mera.
Du kan skriva till Trelleborgs kommun,
ringa eller skicka e-post.
Telefon
Du kan ringa till Kontaktcenter.
Telefonnumret är 0410 – 73 30 00.
Vi har öppet mellan klockan 08.00 och 16.30
måndag till torsdag.
På fredagar har vi öppet klockan 09.00 till 16.00.
Kontaktcenter finns på Hamngatan 18 i Trelleborg.
Skicka brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Adressen är:
Trelleborgs kommun
231 83 Trelleborg
Skicka e-post:
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är kontaktcenter@trelleborg.se.