Hur nöjda är Trelleborgs invånare med kommunens kundtjänst?
Publicerad:
Trelleborgs kommun vill ta reda på hur nöjda invånarna är efter kontakt med kommunens kundtjänst i syfte att kvalitetssäkra och utveckla verksamheten. Mellan den 14 mars och 30 april kommer därför företaget Brilliant, i samarbete med Sveriges Kommuner och Regioner (SKR), att genomföra en kundundersökning på uppdrag av Trelleborgs kommun.
Så här genomförs undersökningen
Kommuninvånare som på något sätt kommer i kontakt med kommunens kundtjänst får en förfrågan om deltagande tillsammans med en länk till själva undersökningen via e-post eller SMS. I e-postmeddelandet eller SMS:et framgår det tydligt att Trelleborgs kommun är avsändare av undersökningen. Deltagandet är frivilligt och deltagarnas svar är anonyma.
Resultatet visas i realtid
Kommunen kommer under hela mätperioden, 14 mars-30 april, att kunna se mätresultatet i realtid. Efter att mätperioden är slut kommer kommunen att analysera resultatet och ta fram åtgärdsförslag. Både resultat och åtgärdsförslag kommer sedan att presenteras på kommunens webbplats.
Frågor och synpunkter på undersökningen
Om du har frågor eller synpunkter på undersökningen kan du kontakta kundtjänst.
Telefon: 0410-73 30 00
E-post: kundtjanst@trelleborg.se