Kontakt med kommunen

Du kanske har frågor
eller vill veta mera.
Du kan skriva till Trelleborgs kommun,
ringa eller skicka e-post.

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0410 – 733000.
Vi har öppet mellan klockan 07.30 och 16.30 måndag till torsdag.
på fredagar har vi öppet klockan 07.30 till 16.00.
Kommunhuset ligger på Algatan 13.
Det är på gågatan.

Skicka brev

Du kan skriva brev till kommunen.

Adressen är:
Trelleborgs kommun
231 83 Trelleborg

Skicka e-post:
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är .

Hjälpte informationen på den här sidan dig?