Om MAMBA lättläst

MAMBA är en förkortning för en rubrik på engelska.

På svenska betyder det ungefär bättre service och transporter på landsbygden.

MAMBA är ett EU-projekt. Det betyder att EU är med och betalar projektet.

MAMBA jobbar med transport och service på landsbygden.

Kontorscafé i Södra Åby

Just nu drivs ett kontorskafé i Södra Åbys Byahörna.

Hit kan alla som vill komma för att sitta och jobba.

Kontorscaféet är öppet mellan klockan 10 och 16 på fredagar.

Adress: Byahörnan, Åby byavägen 184, 231 97, Klagstorp

Kontakt: Södra Åbys facebook-sida, klicka här

Utflykter med bussar

MAMBA gör bussutflykter för äldre personer.

Skolbussarna i kommunen används.

Är du intresserad av att följa med på utflykt?

Eller känner du någon som skulle vara intresserad av att följa med?

Kontakta i så fall

Träffpunkt AkkaFrans Malmrosgatan 55
231 54  Trelleborg
0410-73 37  01

Eller

Träffpunkt Gröningen
Smedjegatan 15
231 70 Anderslöv
0410-73 40 77

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för din hjälp!